7.3.2013

God morgon / Hyvää huomenta / Good morning





Vad är en mera ljuvligare morgon än att äta morgonmål när hyacintherna önskar mig välkommen i köket? De står så fina i min Iittalas Aino vas som jag fick i present av min faster till min 40 års dag. Blommorna är alltid en glädjespridare. Här bor vi nu kring alla flyttkartonger och måste ha ngt vackert att fokusera på. Kartongerna är uppradade längs med alla väggar snart. Önskar er alla en fin dag!

Tulee niin hyvälle päälle kun hyasintit toivottavat minut tervetulleeksi heti aamusta keittiöön aamupalaa syömään. Muuten alkaa olla pahvisia muuttolaatikoita pitkin asuntoa ja pitää olla jotakin mieltä piristävää kaunistakin mihin voi fokusoida välillä. Toivotetaan kaikille ihanaa alkanutta päivää!

I feel great when the first thing I see in the morning are my lovely bulbs welcoming me in the kitchen. Living among the moving boxes isn't that nice and keeps to mood up to have something beautiful to focus on. I wish you all a great day!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti